Her gece Minden éjjel

HER GECE

Gönlüme öylesine girdin ki anlatamam
Sen yoksan karanlığa düşüyorum her gece
Seni ben hiç ama hiç kimseyle bir tutamam
Sen yoksan ayazlarda üşüyorum her gece

Senle çözüldü gönlün bağlı prangaları
Sensizlikle patladı hasret kasırgaları
Mavi renkli deryamın amansız dalgaları
Vurdu arka arkaya şaşıyorum her gece

Bu şair sevdim sanır çoğu zaman aldanır
Lakin bu kez sevdada sadece seni tanır
Ne zaman sesin duysa birden heyecanlanır
Beklenen umut bu ya coşuyorum her gece

Aşkın özünde arar pirler arşıâlâyı
Yunus aşk ile bulmuş gönüllerde Mevla’yı
Dağlar taşlar bir olmuş göstermezler Leyla’yı
Kays oldum aşk odunda pişiyorum her gece

Aşkınla doldum artık esip tozamıyorum
Kusurun kusur değil sana kızamıyorum
Kırılsa da yüreğim sana yazamıyorum
Bu ne biçim aşk be yar taşıyorum her gece

Derya gücünü alır küçücük bir damladan
Coşari seni ister gece gündüz Mevla’dan
Bilsem ki ulaşamam vazgeçmem bu sevdadan
Vuslatın umuduyla koşuyorum her gece

İbrahim COŞAR

Kategória: Vers | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás