Yalnızım Egyedül vagyok

Ne zaman yüreğimden silinmeye başlansa adın,
sözlerinle kanatarak
yeniden yazılıyor yüreğim boyunca…
Sonra yeniden çiziliyor kalbime
yüzün, ellerin…
Yeniden başlıyorum seni sevmeye kaldığım yerden.
Hemde hiç akıllanmadan ve tekrarla***** aynı yanlışlarımı.
Beni
üzeceğini bile bile, yüreğimi zırhından kurtarıp düşüyorum peşine
yeniden…
Sensizlik canımı öyle yakmış ki hasretinden daha büyük bir
acı göremiyorum.
Bu yüzden göze alıyorum tüm zorlukları…
Sensiz mutlu
olmaktansa seninle mutsuz olmak daha acısız geliyor kalbime.
Ve işte
yeniden başlıyorum seni sevmeye tükendiğim yerden.
Ne kadar
yaralansamda senin tarafından yeniden sunuyorum yüreğimi tüm
çıplaklığıyla..
Yeniden kanat istersen açık yaralarımı, yeniden savur
sevdamı yangınlara…
Korkusuzluğu sensiz kaldığım gecelerde öğrendim
ben.
Seni özlediğim anlarda tanıdım sabretmeyi…
Sonunda yeniden
düşeceksem yangınların koynuna, razıyım inanki ben.
Bilsenki seninle
her yer cennetin yolu, sensiz dünya benim olsa yine YALNIZIM!…
Kategória: Nincs kategorizálva | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Yalnızım Egyedül vagyok bejegyzéshez

  1. atilla szerint:

    sevgili kadımım senin yalnızlığın beni çok ama çok üzdü artık sende yıllardır yalnız olan annen gibisin erkeyin cennete gitit o bir paskalya dönemindemi öldü benim miniminicik kadınım ben seni hiç unuttamıyacam bunu böyle bil sevgilim benim.

  2. Zsike szerint:

    Sevgili Atilla! Teşekkürler! Sana haklısın -ama sen bunu henüz bilmiyorsun-ben sana dilerim ki asla bilme -ki yalniz olmak çok zor!:(((

Hozzászólás